وب کاغذی

که با این در اگر در بند در باشد، درماند

وب کاغذی

که با این در اگر در بند در باشد، درماند

وب کاغذی

وب کاغذی منشوری است از برگرفته های ما از آنچه دیدیم و شنیدیم و خواندیم...

هم تازه رویم هم خجل،
..................... هم شادمان هم تنگدل

کز عهده بیرون آمدن
..................... نتوانم این انعام را

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کتاب خاطرات روسپیان سودای زده من

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

این بار کتابی از گابریل گارسیا مارکز، نویسنده توانمند کلمبیایی که داستان هایش بین تمام مردم جهان از شهرت خاصی برخوردار است. بیشتر این مرد را به نام کتاب معروفش یعنی "صدسال تنهایی" می شناسند. اما این بار برایم جالب بود تا کتابی دیگر از او را با نام "روسپیان سودا زده من" بخوانم. و وقتی که خواندم تفاوتش را با دیگر نویسندگان تازه متوجه شدم!!! من آدم اهل فنی نیستم، تنها از منظر شخصی آنچه را که خوانده ام مقایسه میکنم.


کتاب خاطرات روسپیان سودای زده من


این کتاب روایتی است از پیرمردی 90 ساله که در جشن تول 90 سالگیش میخواهد به خود باکره گی دختری جوان را هدیه دهد!. از این رو به رزا کابارکاس (خانم رئیس) رئیس یکی از قدیمی ترین فاحشه خانه های شهر سفارشش را میکند. پیرمردی که در 50 سال از زندگی خود همخوابگی 514 زن را تجربه کرده است. محور اصلی کتاب بر تفکرات واقع گرایانه این پیر در سنی که پشت سر گذاشته است و عشق دخترک باکره جوانی که بدان مبتلا شده است میگذرد.

پیشنهاد میکنم این کتاب را حتما بخوانید.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۱۳
  • ۶۴۵ نمایش
  • محسن

کتاب - داستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی