وب کاغذی

که با این در اگر در بند در باشد، درماند

وب کاغذی

که با این در اگر در بند در باشد، درماند

وب کاغذی

وب کاغذی منشوری است از برگرفته های ما از آنچه دیدیم و شنیدیم و خواندیم...

هم تازه رویم هم خجل،
..................... هم شادمان هم تنگدل

کز عهده بیرون آمدن
..................... نتوانم این انعام را

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کتاب دختر پرتقال

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ
کتاب دختر پرتقال یا Orange Girl کتابی است از نویسنده نروژی این اثر، یاستین گردر، کتابی داستانی و فلسفانه که شخص را درگیر خط داستان میکند. داستان عشق پدری است که برای پسرش 11 سال بعد از مرگش بیان می شود. داستان عشقی که پدر معشوقه اش را با نام دختر پرتقال بیان می کند. و پسرش را که بهترین دوستش است، در این داستان مخاطب خویش قرار داده است.



این کتاب به صورت صوتی بسیار خوب صداگذاری و میکس شده است و میتوانید از سایت کتاب های صوتی دانلود کنید و بشنوید. یکی از نقاط قوط این کتاب ، متن جذاب آن به همراه ترجمه روان آن بود که خواننده را به ادامه داستان متذکر میشد.
پیشنهاد میکنم این کتاب را برای سرگرمی خود انتخاب نموده و مطالعه فرمایید. لازم بذکر است که فیلم این اثر در سال 2009 ساخته شده است. من هنوز آنرا ندیده ام اما احساس میکنم که اثری جالب و دیدنی باشد.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۰۹
  • ۷۳۷ نمایش
  • محسن

کتاب - فلسفی

کتاب - داستانی

نظرات (۲)

کتابش عالیه محسننننننن خیلی عالیه من تا ترک 11 گوش کردم . همشم تو اتوبوس بوده. همیشم بیدار میشدم میدیدم ای داده بیداد خوابم برده وسطش و همینجوری دشاته تو گوشم میخونده. ولی کتاب خیلی قشنگیه. با اینکه صوتیه اما صداگذاریش هم فوق العاده است
دوستت دارم همسرم
پاسخ:
آره حق با توئه اما واقعا باید هر نویسنده ای رو درجه بندی کرد.
به نظر من گابریل گارسیا مارکز داستان نویسیش بهتر از این یاستین گردر هست. من توی دو تا کتابی که خوندم این بهم ثابت شده.
شاید نظر من درست نباشه اما خب واقعا زیبا بودند جفتشون
مررررسیی همسر خوبم
سلام. گرچه دیشب پیشم نبودی اما دختر پرتقال را تموم کردم. الان هم دارم آخرای ترک 28 رو گوش میدم. واقعا زیبا بود. اصلا نمیدونم چی بگم ولی خیلی قشنگ بود . با اینکه این اواخر بغض کرده بودم و اشک از چشمام بیرون اومده بود ولی خیلی قشنگ بود.
واقعا زیبا بود. اون عشق. عشق بینشون خیلی قشنگ بود.و خیلی زیبا.
فوق العاده بود محسن
پاسخ:
تنها نمیشه گفت زیبایی این داستان منحصر به عشق بین اون دو نفر میشه بلکه میشه گفت ماجرای عشق و درد و دل هایی که دخترپرتقال - ورونیکا- هم داشت و رو نکرد زیبا بود.
اما واقعا دوستی بین پدر و پسر تحسین برانگیز بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی